Wat doet een professional organizer?

Professional organizing is een breed vak. Ik zet eerst even op een rijtje met welke zaken ik je als professional organizer (ook wel personal organizer of opruimcoach genoemd) allemaal kan helpen:

  • opruimen en ordenen van spullen
  • het opzetten en bijhouden van je administratie
  • agendamanagement – prioriteren en plannen van taken
  • huishoudmanagement – het organiseren en soepel laten verlopen van je huishouden
  • werkplekorganisatie - het aangeven van methodes om georganiseerd en efficient te werken
  • verhuisservice – het plannen en organiseren van je verhuizing
  • nabestaandenmap - het samenstellen van een dossier met al je belangrijke gegevens en wensen ten aanzien van je bezittingen
  • verwerking van digitale foto’s – samen sorteren, ordenen en verwerken van foto’s

Je bent vast nieuwsgierig hoe een werkafspraak er concreet uitziet. Je wilt tenslotte graag weten waar je aan toe bent. Dit leg ik uit aan de hand van een paar voorbeelden van opruimen, administratieagendamanagement en werkplekorganisatie. Ik leg ook graag uit wat ik voor je kan betekenen met mijn verhuisservice en hoe je nu alles vast goed op papier kunt zetten met een nabestaandenmap. Behoefte aan meer informatie over mijn andere diensten? Neem dan even contact op.